Akida - Ett nytt sätt att arbeta
Akida är ett öppen källkodsprojekt skapat av ett utvecklarteam för att hjälpa till att skapa ett nytt sätt att arbeta och ge effektiv kommunikation mellan ditt fältteam och din organisation.
Akida är utformat för både fält- och kontorspersonal, oavsett om du är inom IT, tillverkning eller andra branscher. Vårt mål är att hjälpa dig att förstå var ditt team befinner sig vid varje given tidpunkt så att du kan fatta de bästa besluten om vad du ska göra härnäst.
Vi hjälper dig att spåra och hantera närvaro och tid som spenderas på specifika projekt. Vi hjälper dig att se till att du vet vad som händer på fältet så att du snabbt och effektivt kan hantera oväntade situationer. Vi gör det enkelt att få tag på rapporter som hjälper dig att följa och hantera prestanda och visa hur mycket tid du spenderar på varje projekt.
Akida erbjuder också en enkel och pålitlig meddelandetjänst som är utformad för att göra det enkelt för ditt team att skicka och ta emot meddelanden med resten av din organisation.
För att spåra fältprojekt, använd Akida-appen för att skicka meddelanden till ditt team och få notifieringar när de svarar. Du kan också spåra projekt med statusuppdateringar, foton och ljud.
För att spåra personal på kontoret, använd Akida-appen för att skicka meddelanden till ditt team, se deras aktivitetsrapporter och hantera meddelandeplattformen.
Akidas webbportal är den huvudsakliga plattformen där du kan få åtkomst till dina data.